понеделник, 1 февруари 2016 г.

Още по-мощен Golf с предно предаване

Компанията Volkswagen разработва пистов вариант на наточения си Golf GTI. Иновацията ще получи приставка към моделното си име Clubsport Lightweight и ще се отличава от представения през септември във Франкфурт Clubsport по няколко основни признака. Най-основните от тях ся свързани с намаленото тегло на автомобила. По-ниската маса е за сметка на премахване на задните седалки и част от шумоизолацията на автомобила. Двулитровият четирицилиндров двигател също ще бъде модернизиран.
Увеличената му мощност ще достига 300 конски сили, като това ще става основно за сметка на по-голямото налягане в турбо компресора. Този мотор ще работи, както с шестстепенна механична трансмисия, така и със седемстепенната автоматична скоростна кутия с два съединителя. За разлика от сегашния най-мощен Golf с предно предаване - GTI Clubsport, разполагащ със стандартна мощност от 265 конски сили, които могат чрез рязко натискане на газта и функцията overboost да бъдат увеличени за кратко до 290, новият Clubsport Lightweight ще разполага с постоянна мощ от 300 коня.Така комплектован Clubsport Lightweight ще се превърне в най-мощният Golf с предно предаване. Не е ясно обаче дали моделът ще бъде пуснат в серийно производство. Предвижданията са, че той ще бъде представен през май тази година, по време на фестивала на скоростта във Вьортерзее. Ако концерна вземе решения за пускане в серия, то тя ще е малка. От Volkswagen Golf GTI Clubsport Lightweight ще бъдат произведени само 100 броя. Все още не са ясни динамичните характеристики на предстоящия най-мощен Golf с предно предаване.
Сегашният Golf GTI Clubsport, който разполага с мощност 265 коня ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.9 секунди, а максималната му скорост е 250 км/ч. Ясно е, че новата версия ще разполага с по-добри динамични характеристики. Иначе през март се очаква и появата на най-мощния Golf за всички времена. Той обаче ще е снабден с 4х4 система и ще бъде обозначен с индекса R420. Мощността става ясна от самото име, а R420 ще бъде произведен в ограничен тираж. От Volkswagen все още не са разкрили дали чудовищният хечбек ще запази четирицилиндровия двигател на прототипа R400 от пекинския автосалон преди две години, или ще получи 2.5-литров петак от Audi.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Сподели

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More